onsdag 12 november 2008

lurad

Han - sa efter ett jävla halvår att han var intresserad eller nåt - jag sa att han var cp, hade gjort mig ledsen, och att han kan vara den mest konstiga svårlästa människan jag någonsin träffat på, men jag sa att jag gillade honom.

Detta var på natten mellan en fredag och en lördag - även om jag bara sov typ två timmar den natten och gick upp och jobbade helt sjukt tidigt - så hade jag mer energi än vad jag haft på länge.
En hel helg (nästan) varade känslan av att allt nästan var perfekt. Att allt faktiskt skulle ordna sig. Att livet kanske faktiskt skulle bli bra, och att till och med jag skulle få uppleva lycka igen.

Aldrig kunde väl jag föreställa mig att han en vecka senare skulle dumpa mig - hur fan gick det till? Jag blir inte dumpad. Han hade lurat mig. Det var nog så jag kände... att han hade lurat mig.

Inga kommentarer: